dinsdag 6 december 2011

Trappelzak voor de geboorte van Ella.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    een super gave trappelzak
    zou u mij kunnen vertellen waar ik het patroon van de trappelzak kan vinden.

    Groetjes Lavita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gevonden wie hem maakte, maar heb jij een patroon? Ik vind hem zo gaaf en onze schoondochter wil hem graag, dus ik mag breien.
    Mijn mailadres is jeaniquevh@hotmail.com Ik hoor het graag.
    Gr. Jeanique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo hoe lang is deze trappelzak eigenlijk hij is zo mooie
    zou ik mischien deze werkwijze kunnen krijgen de patroon van deze trappelzak ik vind hem zo gaaf heb ook een werkwijze van zo iets een trappelzak maar kom er helaas niet uit mijn email adres is koffkoekje@live.nl
    alvast bedankt

    vr gr carolien de waal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo, ook ik vind deze trappelzak beautiful
    en hoop ook oma te worden zou ik het patroon via mail kunnen krijgen? j.vandekamp@hotmail.com
    groet en nog veelhandwerk plezier teogewenst, aaltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo zou ik ook het patroon van deze trappelzak mogen hebben?
    jewilaba@hotmail.com
    Met v r gr Jennie Langenhof

    BeantwoordenVerwijderen